Tez-tez verilən suallar

  • Tikinti obyektinin su təchizatı sisteminə qoşulması üçün nə etməliyəm?
  • İtirilmiş və ya zədələnmiş smart kartın əvəz edilməsi ödənişlidir?
  • Hesabıma online ödəniş etmişəm. Həmin məbləğin smart karta yüklənməsi üçün nə etməliyəm?
  • Əvvəlki dövrlərdən qalmış qalıq borcu birdəfəyə tam ödəyə bilmirəm. Borcumu hissə-hissə ödəmək üçün nə etməliyəm?
  • Ailə üzvlərimin sayında dəyişiklik olmasına baxmayaraq, hesablama əvvəlki kimi aparılır. Hesabatda dəyişiklik olunması üçün nə etməliyəm?
  • Gecikdirilmiş qalıq borcuma görə mənə məxsus digər ünvandakı borcu olmayan mənzilin də su təchizatı dayandırıla bilərmi?
  • Su təchizatı sisteminə qanunsuz qoşulma halı aşkar edildikdə dəymiş ziya hansı müddətə hesablanır?
  • Mexaniki tipli sayğacın faktiki göstəricisi oxunmadıqda sərf edilmiş suyun həcmi hansı qaydada müəyyənləşdirilir?
  • Mənə məxsus fərdi yaşayış evinin bir hissəsində kommersiya fəaliyyəti ilə (mağaza və s.) məşğul oluram. Bu halda mənzilin sayğacından keçən su hansı tariflə hesablanmalıdır?
  • Sayğacın işlək vəziyyətinin laboratoriya şəraitində yoxlanmasına görə ödəniş edilməlidirmi?
  • Sayğacın quraşdırılmasına görə ödəniş edilməlidirmi?
  • Su təchizatı və tullantı sularının idarə olunması xidmətinin müvəqqəti dayandırılması və bərpasına dair müraciət
  • Su təchizatı və tullantı sularının axıdılması sisteminə qoşulmaq üçün hara müraciət etmək lazımdır?
  • Abonent məlumatlarında dəyişiklik edilməsi
  • Borcun araşdırılması üzrə müraciətlərin qəbulu
  • Qüsurlu ödənişlərin bərpası edilməsi
  • Ödənişlər haqqında məlumatın əldə edilməsi
  • Yeni istehlakçının qeydiyyata alınması
  • Suölçən cihazın sərfiyyat yükləmə kartı itirildikdə və ya zədələndikdə yenisi ilə əvəz olunması üçün ödəniş edilməlidirmi?
  • Mexaniki sayğacların smart tipli sayğaclarla əvəz olunması ilə əlaqədar yeni smart kartların verilməsi
  • Sayğacların istismarı ilə bağlı məlumatın verilməsi
  • Smart tipli sayğacın əvəz olunması səbəbindən yeni smart kartların verilməsi və əvvəlki kartda qalan sərfiyyatın yeni karta köçürülməsi
  • Su sayğacının işlək vəziyyətinin yoxlanılması (təmiri,dəyişdirilməsi və s.) üçün müraciətlərin qəbulu
  • Su sayğaclarının quraşdırılması
  • Yeni abonentlərə smart kartların verilməsi
  • Su nümunələrinin yoxlanılmasına dair müraciət
  • Su təchizatı sisteminə qanunsuz qoşulma halı olduqda dəymiş ziyan hansı qaydada hesablanır?
  • Suölçən cihazın istismar vəziyyətinin laboratoriya şəraitində yoxlanılması ödənişlidirmi?
  • Abonent koduna online şəkildə edilən ödənişin smart karta köçürülməsi
  • Mexaniki tipli sayğacın göstəricisi oxunmadıqda (abonent tərəfindən şərait yaradılmadıqda) və ya sayğac işləmədikdə sərf edilmiş suyun həcmi hansı qaydada hesablanır?
  • Bir ünvanda verilən suya və axıdılan tullantı sularına görə yaranmış borcla bağlı istehlakçıya məxsus borcu olmayan digər sahələrin su təchizatı dayandırıla bilərmi?
  • İstehlakçı ona təqdim edilmiş hesab üzrə gecikdirilmiş ödənişlərini (qalıq borclarını) hissə-hissə ödəyə bilərmi?
  • Suölçən cihaz olmadıqda əhali qrupu üzrə su təchizatı və tullantı sularının axıdılması xidmətlərinə görə hesabat hansı qaydada aparılır?
  • Suölçən cihaz olmadıqda istehlakçıya məxsus mənzildə və ya fərdi yaşayış evində ailə üzvlərinin sayında dəyişiklik olduqda nə etmək lazımdır?